Claudia Hermans
  
schoonheidsspecialiste

Huidverbetering


Onze schoonheidssalon heeft gekozen voor het merk
Dermalogica.

Wanneer producten van Dermalogica in aanraking met de huid komen, gebeurt er iets bijzonders. Een gezonde, mooie huid, krijgt dan een andere betekenis.
Dermalogica is niet voor niets wereldwijd de eerste keus van professionele skin therapists en consumenten. Waarom? Omdat Dermalogica zich al 25 jaar met hart en ziel wijdt aan opleidingen, innovatie en professioneel advies. Met als doel: voor iedereen een gezonde mooie huid. Dermalogica gebruikt daarvoor geen advertenties, luxe verpakkingen, valse beloftes en trends.

Huidverbetering is meetbaar , Face Mapping !
Het wordt tijd dat u alles over uw huid te weten komt. U krijgt een advies op maat over hoe u de huid moet verzorgen en met welke producten. Voor een gezonde huid, uw leven lang! Door middel van de zogenoemde Face-Mapping (gratis bij een behandeling) wordt de conditie van uw huid letterlijk in kaart gebracht. 

Face mapping is een revolutionaire methode van huidanalyse, gebaseerd op de Chinese Diagnose, ontwikkeld door The International Dermal Institute (IDI) exclusief voor Dermalogica. Zone voor zone wordt de huid geÔnspecteerd en onderzocht op bijzonderheden, die op uw persoonlijke face map worden genoteerd. 

Volgens een vast kader wordt uw huid in kaart gebracht.

Afhankelijk van de bevindingen van de schoonheidsspecialiste wordt naar aanleiding hiervan een persoonlijk huidverbeteringsprogramma opgesteld. Eťn van de onderdelen van het programma is de productkeuze binnen het assortiment van Dermalogica.

Gratis Face Mapping
Maak nu een afspraak voor een gratis Face Mapping

Dermalogica is niet schattig!
En ook niet mooi, luxueus of vertroetelend. Dermalogica is een no-nonsense merk dat zich volledig richt op een gezonde huid. De verpakkingen zijn niet ontworpen om bij je badkamer te passen. Nee, Dermalogica besteedt haar tijd aan het uitdenken van nieuwe, hightech, effectieve formules. Dermalogica gebruikt nooit gangbare ingrediŽnten als minerale oliŽn, lanoline, chemische kleur- en geurstoffen. Dat doet Dermalogica niet, omdat die stoffen slecht zijn voor de huid. Dermalogica kiest voor ingrediŽnten waarvan bewezen is dat ze werken. Dat bewijs wordt geleverd door de ruim 75.000 skin therapists over de hele wereld die er iedere dag effectief mee werken. 


Opleiding staat voorop.
De gezichtbehandelingen worden volgens het Dermalogica concept uitgevoerd. Om de kwaliteit van deze  behandelingen te waarborgen wordt door de schoonheidspecialiste deelgenomen aan het intensieve trainingsprogramma van Dermalogica.